Pages

miércoles, 15 de julio de 2009

Skam den som ger sig!!!






Är det sommar så är det!!! Så off we went idag igen!! Till stranden alltså....

Men den enda solstråle som vi såg var den här lille killen. Å han blir veckans solstråle och badpojke, om jag - helt opartisk - får bestämma ;-).

Idag skae vi egentligen inviga den nya grillen som min man fick i födelsedagspresent. Men en snabb titt ut genom fönstret och jag tror nog att det får bli hämtpizza ikväll. Att det kan finna så MÅNGA delar på en grill. Så lyssna noga nu Herr Kamprad; Börja sälja grillar med bra "sätta-ihop-intruktioner-utan-att-man-blir-arg- och-vill-slänga-grillen-innan-man-ens-fått-ihop-den". Då skulle familjen "Inte så mycket tålamod" (dvs vi) springa och köpa pronto!!

Nu ska jag ner och ge min man en välbehövlig "Jag älskar-dig-så-mycket-och-du-är-fantastisk"-puss för jag tycker det ser ut som om han kan behöva en sådan just nu.

Dagens rim: "Om du på semestern vill ta det "chill", köp dig då, för tusan, inte en grill!

Hi, hi, hi... jag är så bra på att rimma, så jag tror jag svimma!

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top