Pages

lunes, 22 de agosto de 2011

About the sittbänk!



Ja, jag säger då det. Det är inte lätt att få med allt man vill säga på under en minut (mer fixar inte Blogger att ladda upp, tydligen) på videobloggen. Tur att jag är skrivkunnig :). Iallafall.

Idag visar jag vår lilla sittbänk i köket som är bra till det mesta. Den är byggd från stommar från luckor från Ikea. Ovanpå lådorna har vi lagt samma bänkskiva som vi har i övriga köket och även den kommer från Ikea (det glömde jag nog att säga). Ovanpå bänkskivan har vi lagt skumgummi som vi köpt på rulle och skurit till själva (glömde jag också att säga). Sedan har jag klätt in dynan med billigt vitt tyg (sa jag nog inte heller). Skumgummi på rulle kan man hitta i textilbutiker. Sittbänken är superpraktisk och rymmer en massa, massa bra-att-ha-saker (i och för sig en massa inte-så-bra-att-ha-saker också för den delen... hmmmm....) och man kan sitta och få plats många på den (det tror jag att jag fick med i klippet iallafall). Perfekt!

Så. Nu vet Ni.

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top