Pages

viernes, 16 de marzo de 2012

Vind i seglen!

Uteköket är i akut behov att lite lull-lull och vårblommor ......
...... eftersom det hamnar i blickfånget nu när vi
möblerat om i vardagsrummet.
Klickar ni på bilden så blir den större och då ser ni ju
uteköket (trots smuuutsiga fönster).
TextfärgJust nu står bara saker som stått ute hela vintern
och det är skitigt som tusan. (Vacker hyllremsa i zink från Louise Interiör)
Jag har panik-lull-lullat med lite påskliljor men nu ska det planteras
med en massa härliga vårblommor också.


Idag vaknar jag utsövd och med känslan att kunna flytta berg (inte bokstavligen då, eftersom jag verkligen behever gå till gymmet mer regelbundet och har typ sillamjölk i armarna). Båda kidsen somnade klockan sju igår och vaknade klockan sex imorse. Ingen som har hostat, ingen som har snorat, ingen som behövt gå på toa, ingen som var hungrig utan bara sov, sov, sov, sov. Så för första natten på fyra år ha jag sovit en hel natt rakt igeom. O-M-G vad det var skönt! För att inte tala om välbehövligt.

Å dessutom är det lördag. Å dessutom har vi en massa mys inbokat hela dagen. Å dessutom har jag ju världens fuffens på G som vi (ja, det är inte bara jag som är involverad i detta "fuffens) ju fick klartecken på igår. Så det känns verkligen som jag har vind i seglen just nu. Kursiv
Life is sannerligen gooooooooooood :)! Tjohoooooooooooooooooo!

KRAM till er denna härliga lördag.

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Nu när vi har möblerat om i vardagsrummet och sitter och blickar ut över altanen så mååååste jag bara se till att piffa och plantera lite fint i vårt utekök. Just nu står det saker där som stått ute sedan förra sommaren. Jag har bara gjort en panik-piff med lite mini-påskliljor. Men nu ska det fixas och lull-lullas. Love it!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top