Pages

lunes, 22 de febrero de 2010

Morgonrocksdag!!



Idag har det varit en sådan där "jag-tycker-att-jag-är-extremt-snygg-i-morgonrock-så-därför-kommer-jag-att-gå-klädd-i-det-så-länge-jag-känner-för-det"-dag! Dessutom så har jag varit hemma med en sjuk Bebis (igen!!!), så det har ju liksom inte funnits någon anledning till att klä på sig!

By the way så tror jag att våra grannar har sett mig fler gånger i morgonrock än vad de har i vanliga kläder. Jag har ju varit ute med min lilla kamera och fotat tidiga morgnar, sena kvällar, snöiga dagar och allt där i mellan i min lilla morgonrock. Om jag tänker efter så kanske jag har på mig den lite för ofta!!

Imorgon ska jag tillbaka till plugget igen. Dock utan morgonrock..... tror jag........

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top