Pages

jueves, 11 de junio de 2009

Nu mina vänner.....


... så undrar ni varför jag i all sin dar börjar min nya blogg med en bild på en styrbräda! Det är faktiskt tack vare strykbrädan som jag äntligen fått tummen ur att knåpa ihop denna lilla blogg. Vår strykbräda har sett förskräcklig ut och igår så hittade jag lite överblitet Ikea-tyg som låg och skräpade. "Aha" tänkte jag och femton dunk senare (med häftpistolen) - voíla - så satt det ett nytt överdrag på brädan. Detta var ju enkelt och smart, tänkte jag, och detta vill jag ju självklart dela med mig av. Enkla å smarta saker som piggar upp i hemmet, det gillar jag!

Å nu tänker ni säkert"- Men finns det inte redan tillräckligt av alla dessa mammalediga inredningsbloggare??? Vad ska hon skriva om som inte de andra femtioelva andra lantliga/vita/romantiska-inredningsbloggarna redan har skrivit om???". Jag har faktiskt ingen aning, men det är ju det fina i det hela, det går ja att hitta på vad som helst som har med hem och inredning att göra. Det finns så mycket ljuvliga saker i livet som bara passerar förbi, så här kommer ni kunna stanna upp en stund och njuta av både det ena och det andra. Må så gott alla ni där ute!
Kram Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top