Pages

domingo, 18 de abril de 2010

Gräva, gräva, gräva!!


Idag har jag tillbringat MÅNGA å LÅNGA timmar med att gräva, gräva, gräva å gräva lite till!!

När Inredningsnörden fyllde år i somras, så fick han ett jordgubbsland i födelsedagspresent av mig. Å nu var det då äntligen dax att färdigställa den lilla presenten. Så mycket gräveligräv å svettelisvett senare (ja, ingen har ju anklagat mig för att vara vältränad direkt!!), så har han nu, min kära make, äntligen fått sitt efterlängtade jordgubbsland med fyra sorters olika jordgubbar. Nu får jag bara hålla tummarna att de goda små gubbarna tar sig.

Å bara lite by the way liksom...... vart tusan tog den här helgen vägen??? Någon som vet?

KRAM

// Inredningsfrun med begynnande träningsvärk i HELA kroppen

Pssssssst....... De söta små ungfasta hjärtformarna hittade jag igår på Gårdby kafé och lanthandel! Visst är de bedårande?
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top