Pages

sábado, 24 de abril de 2010

Inredningsfrun har blivit luggad!!




Ja, idag är jag luggad minsann!!!

Ni vet ju att jag inte mer än gärna lägger pengar på en massa klet, smink å kläder å jag lägger definitivt inga pengar på att gå och klippa mig hos frisören (man får ju typ sex koppar och fat från Greengate för samma peng som det kostar för klipp och toning. Vad tror Ni jag prioriterar då?!?!). Så det blir till att klippeliklippa sig själv istället och det funkar ju det oxå. Å denna gången blev det lite lugg så där på sniskan. Vad tycks??

Om en timme får vi goda vänner över på middag. Bäst att börja fixa å dona lite.

En riktigt mysig lördag önskar jag Er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........Igår hittade jag sötaste lilla "kalla-den-vad-du-vill-å-ha-den-till-vad-du-vill"-jackan för 99 kr. Å dessutom varm å gosig liten scarves för samma pris!!Är det inte billigt så säg!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top