Pages

sábado, 10 de abril de 2010

Pelargoner och träningsvärk!!

Vilken härlig dag det blev igår!! Dels hade jag turen att fynda superbilliga å fina Mårbacka pelargoner (å by the way så kan man ALDRIG få för många sådana, oavsett vad övriga i hushållet må tycka!!) och dels så fick jag en fin fin kväll med mina fin fina studiekamrater. Det blev mycket mat (å så klart fika å godis), mycket skratt och ja, inte så mycket bowling kanske. Men vi försökte i alla fall :)!!! Å shit vad kul det är!! Så idag har jag träningsvärk i min arma lilla lekamen!! Kanske är det ett tecken att jag borde börja träna. Eller så är det ett tecken på att jag borde bowla lite oftare. Jag tror I´ll stick with alternativ nummer två......

Trevlig helg på Er alla goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top