Pages

jueves, 29 de julio de 2010

Drömhem & Trädgård,,,,,, here we coooooome!!!




Japp,,, då var det klart!!! Duktiga Lotta och Kristin har nu sålt "vårt Ölands-reportage" till Drömhem & Trädgård!!!! Tjohoooooooooooooooo!!! Så kul!! Å så duktiga de är!!! Det kommer att bli ett köksreportage om jag förstått det rätt. Jag återkommer när jag vet mer!! Tokigt roligt är det iallafall. Tänk, vårt lilla kök!!

Från det ena till det andra. Idag på jobbet, cirkus en ynka liten timme tills stängning, så blev jag "totalt-panik-jag-döööööööör-om-jag-inte-får-mat-inom-närmsta-minuten"-hungrig!!! Å vad gör man då, när man är alldeles allena utan en kotte in närheten som man skulle kunna snylta like ätbart av, jo, ringer och beklagar sig till maken. Åååååååååååå vad händer då?? Jo, min käre make kastar Bebis och sig själv i bilen och åker från Öland över till Kalmar å hämtar thaimat som han svänger förbi med. Va!!! Är det inte bara helt fantastiskt!!! Men så är han ju bara BÄST, min underbara make!!!

Idag har det regnat här. Go figure.....

KRAM

// Inredningsfrun å okrontrollerbart hungrig
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top