Pages

domingo, 4 de julio de 2010

Inredningsfrun på TV!!!







Japp, då har ju då äntligen avslöjat min lilla hemlis :)!!! Eftersom så många har undrat och frågat så kan jag nu bekräfta att jg ska vara med på tvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :)!!! Tjohooooooooooooooooo!!!! Men tyvärr kan jag inte säga mer än så (pga kontrakt), men visst kommer ni att få se mig på tv i till hösten!!!

Ja, det har sannerligen varit en helt fantastisk vecka som har passerat och kanske till och med en av de roligaste (ja hej å hå vad jag har skrattat)!!! Så jag hoppas att ni har haft lite överseende med att jag har varit usel på att bloggeliblogga.

Iallafall. Min käre make har ju fyllt år denna vecka och vi har dessutom haft bröllopsdag (som jag mer eller mindre missat pga av min lilla hemlis), så vi firade detta i efterhand med (som jag berättat tidigare) en sedan länge inbokad liten tripp till Kivik och Österlen!!!

Å Österleeeeeeeen måste vara himmelriket på jorden (efter the Island så klart!!!)!! Så jag låter bilderna idag tala för sig själv och endast tillägga att,,, jag har haft det värre :D!!!!

KRAM

// Inredningsfrun å snart platt å fyrkantig :)
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top