Pages

lunes, 12 de julio de 2010

Om att förlänga sommaren!!




Nu när dagarna är hetare än Sahara så ligger vi så klart på stranden och myser. Å kvällarna spenderar vi på altanen med mat och dryck i goda vänners lag. Att få sitta omsvept med en filt och njuta av vår svenska härliga sommarnatt, det är verkligen att förlänga sommaren för mig!!! Eller vad säger Ni??

Idag har jag bjudit goda vänner på hemmagjorda hamburgare som jag serverade med klyftpotatis, bacon och curryaioli. Mumma! Perfekt grillade av min underbara man!!

Vad har ni hittat på denna härliga måndag i början av juli??

KRAM på er goa bloggläsare!!

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Till dukningen använde jag mig av tygservetter från Himla, som jag fyndade på en outlet i Kvik. Likaså de söta små blå skålarna som står på tallrikarna. Den blåa löparen med vita prickar har jag köpt här. Blommorna har jag dagen till ära, plockat i min egen trädgård å inte någon annans ;)!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top