Pages

lunes, 8 de marzo de 2010

Bebis kapar bloggen!!







Tja mamsens bloggläsare, det är Bebis som skriver!

Jag ville bara meddela att allt tjohejsan-hoppsan i mina små ben troligtvis är något som farbror doktorn kallade "snuva i höften". Å hur fräscht låter det liksom?? Hoppas att inte någon schysst puma läser detta och dissar mig pga av det!!! Men kärleken är blind, har mamsen sagt, så då kanske det inte gör något att jag är lite halt och lite tjockare på ena sidan av kroppen.


Å by the way så tänkte jag passa på att visa "Dagens outfit" som idag består av filmjölks-mustasch och cool grön plastbunke.


Puss å kram till alla Er som gör mamsen så glad varje dag!! // Bebis

Psssssssst...... Dagens besök hos ortopeden gick bra. SKÖNT!!! Men vi ska tillbaka igen på ett ultraljud om en vecka för att kolla höften igen.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top