Pages

sábado, 20 de marzo de 2010

Date med Herr Hemtenta!!


Idag ska jag ha ännu en date med Herr Hemtenta och jag känner att det kommer att bli ett spännande möte. Dessutom så regnar det idag så det kommer att bli sååååååååå mycket gjort!! Tjohooooooooooooooo!!!!

Den här helgen har dock försvunnit lika fort som en avlöning, men vad gör väl det när man har gjort ett gott dagsverke?!?

För alla Er, goa bloggläsare, som inte sitter och läser er skelögda och skriver så att pennan glöder kan väl ta och dela med er av helgens eskapader för mig. Vad har Ni hittat på för något trevligt?? Tell me???
Kursiv
Nu ska jag tillbaka in i min lilla "Herr-Hemtenta"- bubbla å jag tror att jag stannar där en stund......

Puss å KRAM hela da´n!

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Coolaste kikarna hittade jag igår hemma hos mina päron. Små, söta och gamla som gatan är de. Jag tror minsann att de "råkar" få följa med mig hem..... ;D
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top