Pages

martes, 16 de marzo de 2010

Maka söker kaka???




Igår var jag på snabbvisit i den här och hittade en sådan där "ååååååh-jag-MÅSTE-bara-ha-fast-det-egentligen-är-SUPERONÖDIGT"-sak som jag har gått och sneglat på sedan 1850, typ. Så den var ju bara tvungen att följa med hem. Å dessutom låg den i fyndlådan (är det månne världens vackraste ord?!?) och var så löjligt billig att jag sjöng hela vägen hem!!!!

Å när den lilla "påsk-vad-det-nu-är-för-något"-saken senare stod på bordet så fällde min kära make följande kommentar;


" - Ååååååh, vilken FIIIIIIIIIN påsk-dekoration du har köpt!!! Ska du sätta en blomma i den???"


Ja, å så var det fastslaget en gång för alla; Min man är en äkta Inredningsnörd!!!

Å vad är det man säger? Maka söker kaka??? :)

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top