Pages

jueves, 12 de agosto de 2010

Besök från andra sidan sundet!!





Just nu befinner jag mig i en "om-jag-står-stilla-i-en-sekund-så-somnar-jag-garanterat-för-jag-är-så-omänskligt-komatrött"-period. Dessa gravvo-hormoner!! Min lilla inneboende växer nog så det knakar där inne för det finns typ noll energi kvar till mig, jag är trött hela tiden. Men väx, väx lilla knyte och bli stor och stark! Mamma kan ju alltid sova lite :)!!

Idag har vi haft våra grannar från andra sidan sundet (ja, eller fd grannar) över på lite enkel torsdagsmiddag. Vi bjöd på kantarell-och västerbottenostpaj som toppades med crémefraiche, rödlök och löjrom. MUUUUUUUMS!!!

På lördag går jag/vi in i vecka 9. Fast det ser redan ut som om jag svalt en vattenmelon :)! Undrar vart det här ska sluta............

KRAM på Er goa bloggläsare!!!

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top