Pages

viernes, 20 de agosto de 2010

Veckans preggo!!

Nej men, se goddag söta bloggläsare!!! Det var inte igår :)!!! Jag har inte glömt bort er, jag är bara så "dra-mig-baklänges-jag-tror-jag-somnar-stående"-trött mest hela dagarna nu. Så tyvärr blir allt utom familjen lite lidande nu. Men det går ju över snart!!!

Imorgon går jag in i vecka 10 (9 + 0) och då händer det här inne i min lilla mage. Å tydligen ska det nu byxor börja känns lite trånga. Vaddå, LITE TRÅNGA!?!?! Jag är glad om jag ens får upp brallorna överhuvudtaget just nu!! Så jag slutar att läsa allt som står ordagrant och njuter istället av min lilla kanonkula :).

Så idag bjuder jag er på lite preggo-bilder! Men håll ut,,,,, snart kommer det inredningsbilder oxå :)!!!

Kram på er!!

// Inredningsfrun + 6 kg :)
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top