Pages

martes, 17 de agosto de 2010

Förlåt, men jag kan inte hjälpa det!!!




















































































































































































Ja förlåt, kära bloggläsare, om jag besudlar det sista av sommarmånaden med att visa höstbilder. Men jag kan inte hjälpa det!! För idag har jag faktiskt längtat till höstens underbara klara färger, den höga, friska, krispiga luften och långa mysiga skogspromenader bland svamp, bär och mossa.

Tänk så lyckligt lottad jag är som får bo och leva i vackra Sverige med dess underbara natur och årstider!!! Det är livsnjutning som kostar nada det!!!

KRAM på er!!

// Inredningsfrun som växer så det knakar :)


Psssssssssst............ Bilderna har jag hämtat från mitt höst-album på Styleroom som jag fotade förra hösten!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top