Pages

sábado, 7 de agosto de 2010

Jag + inneboende!!

" Halloj kära bloggläsare...."
"...... jag är precis på väg på fest......"
".... å om ni undrar varför jag ser så rund å glad ut........."
".... så är det för att jag inte ska gå ensam......"
"... för nu följer min inneboende med mig ett par månader framöver :)!
Tjohooooooooooooo!!!!"


Japp, nu ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN (efter tre förlorade små änglar ) växer det nu ett litet liv inom mig, igen. Idag går jag och min ljuvliga inneboende (undrar vem du är) in i vecka 8!! UNDERBART, ÖVERMÄKTIGT, LJUVLIGT!!!!

Å till alla er som kanske tycker att det är konstigt att jag berättar tidigt, så ser ni ändå att det inte går och dölja så länge till :)! Å dessutom så måste jag våga tro på liv denna gången. MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE!!!

Men denna gången går det bra. Så är det bara!!!

// Inredningsfrun å lyckligt tjock med bulle i ugnen!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top