Pages

martes, 31 de agosto de 2010

Lull-lulla bort TV:n???




I vardagsrummet på övervåningen, där vi tillbringar största delan av vår vakna tid, står oxå vår tv. Eller som som jag kallar den; Åbäket!!! För den är stooooooooooor (varför ska män alltid ha stora saker!!!), bred, har tretusenniohundrafemtioåtta högtalare och är dessutom pianosvart!!! Svart!!! Ja, ni hör ju hur det låter!! Som att svära i kyrkan!! Så för att göra det bästa av situationen, har jag gjort ett försök att lull-lulla bort den genom att sätta upp en liten hylla ovanför. Så nu är tvn inte det första jag ser när jag kommer upp!!

Detta får bli mitt sista desperata försök att förlika mig med "Åbäket". För förslagen om en mindre tv (ja, man SER bra på en liten tv oxå) eller att bygga in tv i ett skåp (tänk så snyggt OCH praktiskt) har det inte blivit så bra respons på här hemma. Nåja, you can´t win the all......

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top