Pages

jueves, 21 de enero de 2010

Äntligen!!!












Å så var det äntligen härliga fredag igen!!! Tjohooooooo!!!

När man är hemma och är mammaledig så går man alltid i ett sådant där härligt "jag-har-noll-koll-på-vad-det-är-för-dag-a-la-så-som-man-känner-på-semestern-å-jag-bryr-mig-inte-ens-vilken-veckodag-det-är"-töcken!!! Alla dager är liksom lika härliga!!!

Men nu när man är tillbaka i skolan igen så läääängtar man verkligen till fredagen!! Å denna helgen har vi bara en massa mys inplanerat. å det är ju inte så bara det!!!

Det är några stycken av er som har ställt frågor till mig å håll ut, det kommer svar inom kort!!!

En härlig fredag önskar jag Er, kära bloggläsare!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Alla bilder är tagna från Llevelyn & Company!! Coola å annorlunda saker hittar du där!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top