Pages

domingo, 3 de enero de 2010

Pretty in pink!!!







Vår söta rosa 59 krs-orkidéer har placerats ut lite här å där här hemma. En ensam på skänken på övervåningen och några i fönsterna i vardagsrummet (som är långt ifrån klart å januari-pimpat). Så enkelt ståtliga, så vackra å så lätta att sköta!!! Kan det bli bättre!?!

Idag har jag varit och skrivit in mig på ett gym här i närheten. Jag fick, av en vän, en sådan där "prova-på-vecka-så-att-de-kan-snärja-dig-till-att-skriva-på-ett-livstids-ångest-eller-jag-menar-ju-gymkorts-kontrakt"- presentation. Så nu får jag bita i det sur å släpa min lealösa lekamen till gymmet. Har haft ett litet lagom träningsuppehåll på en ja, en si så där 6 år. Å det är ju helt acceptabelt, tycker jag............ hmmmmmmmmmmmmm........
Nu ska jag dyka ner i chokladasken......

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top