Pages

sábado, 2 de enero de 2010

Årets första!!!






Idag har jag fortsatt att gå runt som en orkan här hemma!!! Plockeliplock, städelistäd och fixelifix å hemmet är nu januarifräscht. Å sedan har jag suttit och drömt om en massa nya fina saker (som jag hittat i den här mysiga webb-butiken) som skulle passa fin, fint här hemma. Å drömma är ju som sagt gratis!!!

Idag har jag fyndat härliga rosa orkidéer för 59 :- styck!! Å inte sådana där "Ikea-orkidéer" med två blommor utan ett gäng härliga stora blommor.

För alla Er som har lika "ogröna fingrar" som jag så fick jag ett tips i blomsterbutiken idag. Jag har alltid tänkt att man ska köpa orkidéer med en massa knoppar på. Å det är i och för sig bra på sommarhalvåret. Men nu under vintertid så är det bästa att köpa utslagna orkidéer eftersom de inte får tillräckligt med ljus så här års vilket resulterar i att knopparna ramlar av. Så det får bli Årets första "Dagens tips"; Köp utslagna orkidéer så här års, de blommar ändå ett par månader!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Alla vackra bilder är tagna från Ett hus i vitt!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top