Pages

martes, 5 de enero de 2010

Om att bearbeta!!!







Ni vet alla känslan när man kommer på en sådan där superduper idé som bara MÅSTE göras på direkten!!! En sådan fick jag inatt!! Så länge mina idéer inte involverar några större "flytta-på-tunga-saker-eller-flytta-tusen-meter-sladd-å-elektronik" så brukar jag ju alltid fixa själv å ofta utan makens vetskap. Han får för det mesta bara se det färdiga resultatet å ofta i ett stort överraskningsmoment á la "kolla-vad-jag-har-gjort-nu-när-du-var-bort-å-visst-blev-det-FIIIINT-å-SÅÅÅÅÅÅ-mycket-bättre-än-innan-visst-visst!?!".

Å maken, inredningsnörden, nickar å gillar!!! För det mesta!!

Men min nya, å allra, allra bästa idé all time, involverar en flytt av det allra heligaste i hela huset - frukost-tvn!!! Så det blev att ta på silkesvantarna när jag kläckte idéen för honom i morse. Å nu är han som sagt under bearbetning!!

Fortsättning följer........

// Inredningsfrun

Psssssss....... Idag bjuder jag på en massa fint som jag gärna skulle lägga rabarber på. Från Julias Vita Drömmar!! Alla bilder är tagna därifrån!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top