Pages

sábado, 9 de enero de 2010

Punktform!








  • Sovmorgon och låååång helgfrukost de luxe extra allt - check!
  • Målat klart tallrikshyllan - check!
  • Lång mysig promenad i solsken och snö - check!
  • Köpt godis till mys framför Robinsson ikväll - check!!
  • Fantastisk middag hos mina päron - check!
  • Åt upp föräldrarnas sista chokladpraliner ur Aladdinasken - check!
  • "Lånade" med mig lite fint som jag hittade i päronens gömmor - check!
  • Pulkapromenad med päron, maken å Bebis - check!
  • Åt upp "Robinsson-godiset" i bilen hem - check!
  • Hittat trehundranittionfemtusen fina saker på internet som jag vill ha - check!
  • Är hungrig och mätt samtidigt - check!!
  • Funderar på att gå till gymmet imorgon eftersom det är sista dagen på min "prova-på-vecka" - check!
  • Sitter å funderar på när "Plötsligt händer det!" á la Trisslotts-reklamen ska hända mig - check!
  • Undrar om Ni har somnat av punkt-tristess - CHECK!!!
Punkt slut!

// Inredningsfrun å punktlig

Psssssst....... Idag visar jag sötaste sakerna som jag "lånade" av mina päron.Jag tror att de kommer att bli fin, fina här hemma. Eller vad tror Ni??
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top