Pages

domingo, 3 de enero de 2010

Min man, inredningsnörden!





Eftersom min käre man har legat sjuk i precis en vecka nu så tyckte jag att han behövde muntras upp lite. Så under veckan som gott har jag hittat lite fint att pimpa sovrummet i en ny "januari-look" med. Det blev ett nytt quiltat täcke (från Greengate köpt på Topiary) som jag la vid fotändan av sängen, två nya lampkjolar (Boel & Jan köpt på reaMormors Fönster), istället för de vita vi hade innan (de åker fram igen till sommaren), å två små söta hjärtan som jag hängde vid nattduksbordet. Å så har jag flyttat runt lite kuddar som fick hamna i sovrummet i stället. Alltså inte så mycket nytt egentligen, men lagom för att det ska kännas lite nytt å fräscht!!!

Maken (som är lika mycket inredningsnörd som jag, fast han inte erkänner det :)) blev överförtjust och superglad för "min överraskning"!!

Så det var två glada inredningsnördar som sussade gott i det ny-pimpade sovrummet i natt!!!!

Idag lyser solen från en klarblå himmel och termometern står på -10 grader. Det ska bli en låååååång promenad idag!!

Kram på Er, kära bloggläsare!!

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top