Pages

lunes, 17 de mayo de 2010

Bullar och bildspel!!!










Imorgon är det min sista dag ute hos mina ljuvliga, ljuvliga ettagluttare!!! Å istället för att ta med mig en massa "tackelitack-för-den-här-tiden-det-har-varit-supermysigt-å-ni-är-ju-bara-för-söta"- bullar så tar jag istället med ett bildspel. Jag har nämligen sprungit runt och fotat eleverna under den tiden jag har varit där. Jag får se om det går hem med! Det kanske blir ramaskri men då får det bli det. Bullar kan de ju äta när som helst men en massa kuliga foton på sig själv och sina klasskamrater får de ju inte varje dag!!!

Hoppas att Ni har haft en mysig måndag!!!

KRAM på er!!

// Inredningsfrun

Pssssssssssssss......... Idag bjuder jag på lite mer fint från mitt senaste besök på Gårdby Kafé och Lanthandel. Varsågoda!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top