Pages

miércoles, 19 de mayo de 2010

Sovmorgon å tentaplugg!




Idag blev det en välförtjänt och något oväntad sovmorgon då Bebis tydligen hade beslutat att sova ända till 06.45!!! Tjohoooooooooooo!!!!

Så lite mer utsövd än vanligt väntar nu en hel dag med hemtenta-plugg. Inte direkt upphetsande, men en Inredningsfru gotta do what a Inredningsfru gotta do!!!

Å till er söta bloggläsare, som frågat lite kring mina foton så svarar jag ödmjukast; Nej, jag har ingen som helst utbildning när det kommer till fotografering eller kameror. Jag kan egentligen inte ett smack, men det är himla kul att prova sig fram och testa!!! Å till största delen har jag ju använt mig av en vanlig simpel (!?!?) digitalkamera här på bloggen. Det är först efter jul som jag börjat använda en systemkamera. Å JA,,,,,, instruktionsboken till den ligger fortfarande inplastad och oänvänd :)!!!!

KRAM

// Inredningsfrun å ständig nybörjar-fotograf
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top