Pages

viernes, 7 de mayo de 2010

Det händer med händer!!!




Idag har jag och mina ettakluddar spenderat förmiddagen ute på ett KALLT, BLÅSIGT, REGNIGT och MOLNIGT the Island och sprungit staffett (oh no, not me!!!). Det blev många åkerbrasor och hoppsa steg för att hålla värmen uppe. Mina fingrar å händer var kalla å stela som kidsens stafettpinne flera timmar efteråt, vill jag lova!! Å så plötsligt kom det ett par varma och mjuka händer och tog tag i mina. Å då blir man ju genast varm i både händer å själ!!!

Tänk att ett par varma händer gjorde min dag idag!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssssst...... Nu ska jag fredagsmysa med Inredningsnörden och Mr. Ritter Sport. Å för er som undrar så är kärleken lika stark till dem båda. Har Ni inte testat så GÖR det!!! Chokladen alltså........
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top