Pages

miércoles, 5 de mayo de 2010

Ni har väl inte glömt bort......


Bilder: Skattskrinet

... att vara med i TÄVLINGEN!!!

Så var med och tävla om den söta vita hjärt-hängaren som webb-butiken Skattskrinet lottar ut här på min lilla blogg.

  • För att kunna vinna ska du länka (i dina gadgets i högerkolumnen) med någon av bilderna ovan till min lilla bloggeliblogg.
  • Skriv en liten kommentar i kommentarfältet i detta inlägget.
  • Du som inte har blogg mailar mig på ma22jj@student.hik.se eller lämnar en kommentar i kommentarfältet.

En tävlande en röst!

Utlottningen avslutas fredagen den 7 maj!!

Så tävla vettja och håll tummarna!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst........ Skattskrinet öppnar i dagarna sin butik i Örsjö fyllt med en MASSA härliga saker!!! Mer info på deras hemsida!
Har du en webbutik eller butik och vill lotta ut något här på min lilla blogg så maila mig!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top