Pages

martes, 4 de mayo de 2010

Fröken Ordning och Reda!!



Hört någonstans i närheten av ett gäng ettakluddare;

" - Jag förstååååår inte varför ni måste KRAMA om henne VARJE morgon som ni ser henne. HON har ju faktiskt varit här i snart tre veckor nu!!"


Ja, ettakluddaren verkar vara lika förvånad som jag att min dag på skolan alltid börjar med en stor gruppkram!!! Å att mötas av en STOR kram på detta sätt, från en massa härliga ärliga barn, måste vara det bästa sättet att börja sin arbetsdag på. Tur för mig att kidsen fortfarande inte verkat tröttnat på att krama om sin aningen stränga och "I-mitt-klassrum-är-vi-tysta-och-räcker-upp-handen"-fröken! För jag är inte bara Inredningsfru, jag är fröken Ordning och Reda oxå :)!!!

Hoppas att Ni har haft en mysig dag och att solen har lyst på Er!!!

KRAM

// Inredningsfrun å tydligen lite kramgo :)

Psssssssst.... I söndags plockade jag de första gullvivorna. Visst är det ljuvliga?? Å för alla er nya bloggläsare, är jag för tillfället ute och gör min lärarpraktik ute i en förstaklass. Därav en massa härliga möten med en massa ettagluttare!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top