Pages

jueves, 21 de julio de 2011

All in!






Under större delen av året (ja, förutom julen då så klart) gillar jag att ha det ganska cleant på hyllorna i köket och inte blanda allt för många saker och färger. Men på sommaren går jag all-in med både pastelliga färger och en massa extra lull-lull. Härligt! Men å andra sidan är det lika härligt när man "skalar" bort allt igen.

De söta små krokarna (som jag hängt små keramikskålar på), å som vi hängt upp på väggen i köket, är ett exempel på detta extra lull-lull. Till hösten hänger jag nog små söta ljuslyktor där istället. Omväxling förnöjer brukar man ju säga å jag kan inte annat än att hålla med.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Krokarna, skafferi-skylten och porslinsskålarna (IB Laursen) kommer från Gårdby Kafé och Lanthandel. Å by the way så snälla snälla, hjälp oss :). Klicka HÄR och rösta på så många stjärnor som du tycker att vi är värda :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top