Pages

sábado, 23 de julio de 2011

Seg som kola!

Festligt med rosa!
Till förrätt bjöds det till små västerbottenostpajer
med varmrökt lax och tillbehör. MUMS!
I lööööööve bubblor!


Gårdagens födelsedagsfest kan summeras som följer; Mycket god mat, många skratt och diverse tokigheter, skoskav, ett och annat plåster lite här och var på kroppen (don´t ask) och idag är jag miiiiinst sagt seg som kola i huvudet. Men oj, oj, oj så skoj det var igår!

Nu ska jag återgå till horisontellt läge och ta igen lite sömn. Det känns att man inte är 20 år längre (gudarna ska veta att det SYNS att man inte är det heller), men igår kändes det ta mig tusan som om jag vore det :). Tjohooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun å lite trött, lite seg men jäkligt glad

Psssssssst...... Idag går mina tankar till Norge och det fruktansvärda som drabbat landet. Kärlek och värme till Er alla!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top