Pages

miércoles, 20 de julio de 2011

Det var så här det var tänkt!


Nu börjar det blir klart (blir man någonsin klar?!?)
vid min lilla planteringshörna.
Den gamla söndriga stolen får agera piedestal till blomkrukor.

På hyllorna står krukor och annat lull-lull som för tillfället inte används.
Gamla krokar ska fästas under hyllorna och i dem ska
jag hänga upp arbetsredskapen.
Igår upptäckte jag att de gamla pelargonerna som jag slängt
på komposthögen hade börjat blomma, så de planterade jag ner på direkten.
Å jag som trodde att de var stendöda :).
Planteringshörnan har vi gömt på baksidan av garaget och man
kan bara se den från vår tomt.

Å så har äääääntligen hyllorna (TACK min underbara make) över planteringsbänken kommit på plats och nu börjar min lilla planteringshörna bli klar. Å det var så här jag tänkte att det skulle se ut när allt var klart.

Det är min käre make som hjälpt mig att snicka ihop hyllorna ovanför planteringsbordet (som är gjort av en gammal dörr och två bockar från IKEA som jag målat vita). Sedan ska det bara borras upp lite krokar som jag ska hänga trädgårdsredskapen i. Har hittat supersöta trädgårdsredskap som ser lite gamla ut som skulle passa peeeerfekt att hänga där. Hmmmmm...... vi får väl se om de är i mina ägor inom kort :).

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top