Pages

sábado, 23 de julio de 2011

Bästa "dagen-efter"-boosten!







Pizza, kebab och hamburgare i all ära när man är lite sugen på något efter en (med säkerhet alltför rolig) festkväll. MEN. Idag var jag sugen på något fräscht och gjorde istället bästa "dagen-efter"-boosten i form av mango/nektarin/banan/apelsin-smoothie. Yummie, yummie, yummie jag får en massa looooove och vitaminer i min lilla tummie! Dessutom blir man pigg och det känns som om man riktigt smörjer kroppen inifrån med en massa kärlek och nyttigheter.

Fast å andra sidan tror jag att det som känns bra, för kropp och själ, GÖR bra och just nu skulle det kännas bra med en stoooor bit Toblerone-choklad. Japp. Så får det bli!

En mysig lördagskväll önskar jag Er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top