Pages

miércoles, 22 de septiembre de 2010

It just hit me!!!


Alltså,,, det slog mig just att inom en snar framtid, har vi ett till bebisrum som ska inredas. Maken får ta sitt kontor och packa ner sig till gästrummet så att den nya lilla bebisen får ett eget rum. Å då får jag (ja, JAG) 13 kvm som jag (okej då, vi) ska inreda!!! Tjohoooooooooooooo!!!! Har nästa glömt bort hur roligt det är att hitta en massa coolt till barnrummet!!!

Å by the way är ni över 500 unika besökare här inne på bloggen varje dag nu!!! Oj, oj, oj så kul!! Lämna ett litet spår så hittar jag till er oxå!!!

KRAM på er och njut av lill-lördagen

// Inredningsfrun

Pssssssssssst......... Den söta lilla träkossan på hjul (från Sia) är Bebis favoritleksak. Han springer runt och drar i (det på tok för korta) snöret och jublar som en tok . Tänk om man själv vore så lättroad :)!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top