Pages

martes, 21 de septiembre de 2010

Om ni är nyfikna....

... på det här med TV-programmet, är det inget emot vad JAG är!!! Vi får ju inget se förens det sänds!!! Jag kommer nog inte vara speciellt nervös utan mer förväntansfull. Jag är ju trots allt bara mig själv!!! Ha ha ha ha..... vilket innebär att vi nog får flytta från the Island sedan :)!!!

Men en liten sneak-peak på delar av gänget bakom kameran, kan jag iallafall bjuda på!!! Det är ju inte varje dag man har ett kamerateam smygande i buskarna :)!! Mer än så blir det inte.... taskigt va ;)!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Har ni sett min söta "Bebis-nedräkning" i gadgets-kolumnen till höger!! Här ser ni hur långt jag är gången :)!! Tänk att vi ska få ett mirakel till!!! Tjohoooooooooooo!!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top