Pages

jueves, 23 de septiembre de 2010

Om att förena nytta med nöje!!



Alltså,,, tänk vilken tur jag har haft. Om jag inte hade börjat plugga, hade jag inte mött de finaste av fina vänner. Å Bebis hade varit två underbara gudmödrar fattigare!!! Det sägs ju alltid att man hittar vänner för livet när man studerar och jag är den första att hålla med!!

Idag har jag haft studiekamrater över på lite torsdagsfika. Det bjöds på "kalla-dem-vad-du-vill"-bollar, nybakta chokladknäck-snittar (tack J, såååå goda!!) och en massa annat mums. Så då blev man mätt idag också! Iallafall är det bra att vi förenar nytta (skolarbete) och nöje (fika)!! Mycket mys ska det va, då blir pluggandet så mycket mer roligt!!!

Å måste ju bara tillägga att jag är glad som en liten speleman att så många nya läsare har lämnat små spår efter sig. Jag läser alla kommentarer/mail och jag blir alldeles varm i mitt lilla hjärta!! Tack för att ni tar av er tid och ger din till mig. Det är en himla cool känsla, vill jag lova :)! Ni är bara BÄST!!!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top