Pages

miércoles, 15 de septiembre de 2010

Lite preggo-glam!!!





Å så var då den årlig modevisning till enda. Att det kan vara så himla kul att gå fram och tillbaka och sväng på sin lilla (nja,,,, stora) lekamen få bli sminkad, stylad och visa snygga kläder!! Å lite preggo-glam är precis vad jag behöver nu!!

Ja, ni har frågat hur det kommer sig att jag får gå modevisning å det kan man ju undra. Vet inte riktigt hur det kom sig, men jag började gå när jag var 18 år. Å ja, som ni vet så är jag ju inte direkt purung längre :)!!! Man börja tillhöra inventariet nu :)!! Men, så länge de vill ha mig så kommer jag att strutta på catwalken, preggo eller inte!!!

Idag är det lill-lördag. Det ska jag nog fira med lite choklad-pudding. Tjohooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssss...... Vackert rosa gladiolus fick vi efter visningen igår. Jo, man tackar, ja :)!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top