Pages

domingo, 19 de septiembre de 2010

Söndagslyx!!




Idag har jag, min käre make och Bebis varit med goda vänner och ätit scones-buffé på slottet. Det är söndagslyx för oss det, vill jag lova!!! Å trots tvivelaktiga scones (visste inte att man ens KAN misslyckas), avsaknaden av mysiga värmeljus på borden (ja, det ÄR viktigt med lull-lull och ljus) och ingen stämningsfull musik (lite slottsmusik när man är på slottet kan inte vara för mycket att be om), hade vi en supermysig stund på slottet med våra kära vänner. För i slutändan är det alltid sällskapet som är viktigast, å det kan inte ens alla torra sconens i världen förstöra!!

Ni har väl tagit er till vallokalerna idag och röstat!?! Soffpotatis kan man vara 364 dagar om året, men inte idag!!! Eller vad säger Ni?

Njut av er söndag!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst.... Till Er som hört av er; Ni kan vara lunga, kära bloggläsare. Ni kommer inte att missa mig när jag är på TV, för jag kommer att berätta när det är dax!! Programmet sänds på vardagar hela hösten och om ni skulle råka missa mig en kväll, kommer ni att kunna se mig tre andra kvällar ;)!!!! Tjohooooooo!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top