Pages

martes, 15 de diciembre de 2009

Å då var det dax....








...... att avslöja det länga omskrivna "hemliga uppdraget"!! Håll i hatten.....

Bilderna ovan hittar ni numer på Topiarys hemsida eftersom jag har fått i uppdrag att hjälpa dem med deras hemsida (både att fota å redigera) - superkul!!! Pilligt å plockigt (TACK snälla M för all hjälp) men nu så finns det både lite nya produktbilder och inspirationsbilder som är tagna av mig. Allt är inte dock inlagt och redigerat ännu, men jag ville i alla fall komma igång innan jag berättade för Er. Det kan ju alltid hända saker på vägen å då hade jag stått där med skägget (hmmmmm) i brevlådan!!!

summa summarum så finns mina bilder nu både här å här!! Så himla kul att lilla jag får hjälpa till!!! Tjohoooooooooooooooooo!!!!

Känns skönt att fått lätta mitt lilla hjärta från denna hemlighet :)!!!!

Nu SNÖAR det igen!! HÄRLIGT!!!!

Jag vill bara att Ni ska veta att Ni så klart är de bästa bloggläsare av alla där ute :)!! Kramar till alla er goa å söta!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssst....... TACK söta Å och C för förtroendet!!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top