Pages

martes, 1 de diciembre de 2009

Om dagar som kommer, om dagar som går!!


Vissa dagar bara försvinner utan att göra större avtryck i ens liv. Andra dagar minns man för alltid. Idag är en sådan dag, för mig!! Människor i min närhet som lämnar små spår av glädje i mig och gör mig stark å glad. Det kan vara en tanke, en bild, ett skratt eller ett meddelande. Det behövs inte alltid så mycket, eller hur!?! Men denna dagen kommer jag i alla fall att komma ihåg.

Å dessutom så kom maken hem med en vacker bukett med blommor till mig. Å det är alltid extra minnesvärt :-).

Har Er dag varit en som bara flutit förbi eller har ni fyllt den med något värt att minnas??
Kram kram

// Inredningsfrun som ger en extra kram till alla Er som känner sig träffade!!

Psssssst.... Tack M, för att du får mig att le inombords! Du är bara bäst!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top