Pages

jueves, 10 de diciembre de 2009

Jippiiiiiiiiiiiiiii!!!








Nuuuuu kan jag lägga in bilder igen - tjohooooooooooooooooooo!!! Blev lite svettig ett tag, ja menar vaddå inga fler bilder liksom. Det fungulerar ju inte!!! Eller vad säger ni!?!

Här kommer i alla fall lite utlovade bilder på nya stjärnan i huset!!! Hade tänkt att klä den med mossa först, men tyckte sedan att den var vacker i sin enkelhet. Dessutom blir det vackra skuggor på väggarna när värmeljuset framför lyser - lovely!!!

Idag har jag å Bebis varit på Muppis (mammagrupps-träff med en något förnyad och pricksäker förkortning ;D) och fikat!! I lööööv fika!!! Jag bidrog med nybakade saffransmuffins (två plåtar i dag å två igår) tagna direkt från plåten så de vara alldeles varma!!! Mmmmmmm.......

Jag lovar att återkomma med ett "på-höften"-recept på dessa små underverk för det vore ju förfärligt om Ni gick en hel jul utan att få smaka av dessa!!! Trust me!!! Hur söker man patent på ett recept som inte finns?? Någon som vet?? Tror Ni patent- å registreringsverket köper mitt "på-en-höft"-recept eller MÅSTE jag för en gångs skull vara precis i min formulering!! Det låter ju lite jobbigt för en mat- å bakinnovatör som jag!! Struntar nog i "muffins-patent-sökningen"....... ;)

// Inredningsfrun å muff-innovatör
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top