Pages

domingo, 27 de diciembre de 2009

Kan Ni planera....



.... ett år i förväg!!! Det kan jag, i alla fall när det kommer till julpynt!! Jag älskar att gå på julpynts-jaktmellandagsrean och fynda en massa fint till nästa jul. Å även webb-butikerna rear ut en massa julfint!! Så skynda att fynda du oxå!!!

Idag har vi bara myst hela dagen, med goda vänner över på fika på förmiddagen och en god middag hos mina päron på eftermiddagen!!! Lovely!!!

Å by the way!! Har jag sagt att jag börjar plugga igen nu i januari???

// Inredningsfru snart tillbaka i skolbänken

Pssssssst...... För er som väntar på att få se bilder tagna med min nya älskling, Mr Canon Eos, lär få vänta :)!! Instruktionsboken är som en bibel!! Idag bjuder jag istället på lite jul-rea från Pottery barn. Varsågod!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top