Pages

sábado, 19 de diciembre de 2009

Om dagens kraft-ansträngning!!




Nu är jag äntligen på benen igen - tjohooooooooooooooooooooo!!! Så skönt, så skönt vill jag lova!!

En enda kraft-ansträngning har jag lyckats utföra idag å det är att,,,,,,,,, KLÄ GRANEN!!! Maken hade smugit fram den och satt i belysning, så det vara bara för mig att göra den fin!!! Så nu finns det inget som kan störa julfriden, för nu (har alla tagit sina svin-sprutor) är julen verkligen här!!!!

Mys, mys på Er!!!

// Inredningsfrun å påkläderska

Pssssssst......... I ljuslyktan, på första bilden, har jag (istället för ett värmeljus) gröpt ur och ställt ett äpple som jag satt ett ljus i och bottnat med lite dekorationssand. Härligt sken och väldigt effektfullt!!! Tänk bara på att ha en upphängning som inte brinner upp (tex. ståltråd), eftersom ljuset kommer så högt upp!!! Det får bli dagens andra tips :)!!! Å ja, jag ser att granen lutar.......
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top