Pages

viernes, 4 de diciembre de 2009

Julpynt-light!!!
















I år har vår hall fått ett mer subtilt julpynt. Julpynt-light liksom. Lite grått och lite rött men mest vitt. Men som vanligt så håller jag på att ändrar, donar och fixar ända fram till jul, så mer lär komma till å en del annat kanske faller bort. Det får tiden utvisa!!

Å om ni tittar noga på bilderna så finner ni även här ett litet fejk-arangemang!!! Japp, det är ju julrosorna jag menar!!! M, känner du igen den söta korgen jag köpte i din lilla loppisbod i somras :)?? Den har jag klätt med mossa och satt ner lite fejk-julrosor, kottar och äpplen! Så nu kan den stå i mörkret under trappen utan att vissna. Perfekt!!!

Tror Ni att det blev någon tur till Herr Kamprads varuhus idag????? Nepp,,, men jag släpade i alla fall ut min lilla lekamen på en promenad med maken å Bebis. Alltid något......

Nu är det dax för fredagsmys med julkaffe och chokladdoppad marsipan smaksatt med Irish Coffee - ljuvligt!!!!

Kramar till alla Er goa där ute!!

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Kommer Ni ihåg den där söta ljusslingan jag köpte på Indiska? Den har jag i alla fall satt i olivträdet i hallen. Lyser supermysigt på kvällen!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top