Pages

domingo, 6 de diciembre de 2009

Rösta!!!

Nu har jag kommit till den "tråkiga" delen av "jag-ska-vara-med-i-en-inredningsbok"-projektet. Å då talar jag så klart om bilden på mig själv som ska vara med. Räcker det inte med att bara visa upp hemmet, tycker jag då??? Men nähe!!!

Så det får bli upp till Er, kära bloggläsare!!! Take a pic å rösta;

Alternativ 1: "Mupp med vantar"

Alternativ 2: "Mupp med trånande blick"
Alternativ 3: "Mupp utan vantar"Hmmmmm...... om inga av ovanstående alternativ duger så får det va!! Jag ska stå bakom kameran å inte framför - KAPISCH!!??!!

// Inredningsfrun

Psssssst..... TACK snälla rara E för att du i alla fall fick mig att fastna på bild, vilket oftast brukar vara en omöjlighet. Du hade tur ( å skicklighet)idag, köp en trisslott vettja ;)!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top