Pages

jueves, 1 de marzo de 2012

Crowded!


Bon Jour- skylt från Louise Interiör , mugg från Höganös,
saftglas-hållaren är ett loppisfynd.

Mjölk-kanna och Far-kopp från
Ellis Corner.

Det börjar att bli lite väl crowded på hyllorna i köket nu. Jag börjar alltid att ställa upp saker lite glest och luftigt. Men så har jag så mycket som jag vill ha framme å så fyller jag på å fyller på å fyller på å fyller på å ja........ fyller på igen. Å så blir det alltid crowded. Alltid. Men hey! Då har jag ju en anledning till att lull-lulla om allt från början igen. Å som ni vet så är det min grej. Att lull-lulla. You gotta love att lull-lulla :).

Imorgon är det fredag vilket innebär att det snart är det lördag och då är "... ingen vanlig dag för det är miiiiiiin födelsedaaaaaaag"-tjohoooooooooo!!!

KRAM på er alla goa.

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top