Pages

miércoles, 14 de marzo de 2012

" Vi syns om ett år"



Idag har vi varit iväg på den årliga kontrollen av Bebis och hans hemihypotrofi (varför ska allt medicinskt låta så hemskt!!!) och jag får alltid samma känsla när jag tar med mig mina barn till ett sjukhus. Barn och sjukhus går liksom inte ihop. Barn är barn och ska få vara i simhallen, i skogen, hos kompisar, på leklandet, hos sin mormor och morfar och inte på ett sjukhus. Så det är alltid lika skönt när man får åka därifrån med "Vi syns om ett år" och få se sin underbara son springa ner i korridoren som den glada ljuvliga treåring han är. Han är min förstfödda. Mitt allt. Min ljuvliga Bebis!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst........ Vi går fortfarande och känner in oss lite här hemma efter ommöbleringen. Idag får ni se hur det ser ut från köket. Håll tillgodo :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top