Pages

lunes, 5 de marzo de 2012

Photoshop!

Vacker röd klänning och brudbukett....
.... men vad tusan är det för svarta
grejor i bakgrunden? Försvinn ur min
bild, tack!
Bedårande röd klänning kommer från Bröllop & Fest.
Hår och make up, Bergfeldts Frisörer.
Sliten tvåbarnsmamma från the Island.
Svart bagage - okänd ägare.

Alltså. Vem tusan slängde in en svart grejor i min bild? Hmmm..... Eftersom jag har noll kunskap i bildredigering (använder det basic-basic-program som följde med när jag köpte min Canon Digitalkamera för ett par år sedan), så får liksom de där grejorna i bakgrunden vara kvar eftersom jag inte kan göra något åt dem.

Note to self; Photoshop. Det kan vara dax att ta sig en one on one med Photoshop nu.

Eller kan jag bara se till att inte ha några irriterande objekt i närheten när det ska fotograferas. Det är ju faktiskt lite lättare :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Jag har en massa galna utlottningar på gång här på bloggen. En massa fint som ni absolut inte vill missa. Så håll utkik :)!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top