Pages

domingo, 4 de marzo de 2012

Vilken dag!





Muffinsformar från Nordljus.
Gamla coca cola-flaskor med saft och sugrör i.

Uj, uj, uj vilken dag det varit. Upp i ottan för att dra iväg till frisören för att bli lite fin i barret inför bröllopsmässan. Å så blev jag tilldelad en ung söt tös som fick i uppdrag att piffa mig i fejjan vilket innebar två ton spackel för att försöka dölja de två timmars sömn (två sjuka kids. Say no more.....) jag fått i natt. Som att försöka piffa ett roadkill. Typ. Iallafall. Det var himlans skönt att få sitta med en kopp kaffe i handen och bli lite ompysslad så där på morgon kvisten eftersom de nuförtiden består av allt annat än att just sitta still. Det är väldigt underskattat det där med att sitta still, kan ju jag tycka :).

Å hur blev då slutresultatet då? Ja, det får ni se imorgon :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Idag visar jag lite smått och gott från fikabordet igår. Jag hade varit ute och plockat lite vintergäck som dekoration på (köpe)tårtan och för att lull-lulla lite annat också. Enkelt men effektfullt, tycker jag.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top